Tweedeling in de maatschappij!

 

Gevaccineerd of niet? Wordt geen beest!
Tweedeling in de maatschappij!

 

Door David Ben Frank 


Als ik zie hoe men met elkaar omgaat en hoe men elkaar verwijten maakt over het wel en niet gevaccineerd zijn, dan spreek je letterlijk van een tweedeling in de maatschappij. Ik leg hier de schuld bij onze regering. Het steeds heldere licht wat op onze leiders van het land valt, doet ons inzien dat hier meestal de leugen, nalatigheid of bijvoorbeeld de onkunde regeert. Een kwalijke zaak! Je wordt een nummer en dit nummer doet er niet toe, alleen als ze je nodig hebben. Dan vragen ze je om op hen te stemmen. Machtswellustelingen die graag over het volk heengaan en de wet bepalen. Helaas hebben wij dit soort mensen nodig anders vallen we terug naar het wilde westen. Huh... wat schrijf ik nu? Zijn we dat al niet? 


Wat wij willen is de waarheid
Ben jij nu echt verkeerd bezig als je wel of geen vaccinatie hebt genomen? Wat weten we eigenlijk over ons afweersysteem? Wanneer ben je eigenlijk volledig beschermd tegen het virus? Allemaal vragen die ons bezig houden en niemand weet het juiste antwoord. Het is allemaal speculatief en sommige doen zich voor alsof ze erop afgestudeerd zijn. Deze mensen kunnen bij mij letterlijk de boom in. Betweters van het eerste soort. Wat wij willen is de waarheid en deze schijnt niemand in huis te hebben. Het virus is aanwezig en we worden er ziek van. Dat weten we. Eindelijk iets wat we kunnen bevestigen! Althans... de één wordt wel ziek en de ander merkt het niet eens. Als ik dan kritisch tegen het vaccin aankijk en lees; het is een experiment.... tja, wat doe je dan? Neem je het wel of niet?

Wat de dokter wel weet
We kunnen er toch van uitgaan dat wereldwijd door artsen, virologen et cetera een klein beetje kennis aanwezig is om te bepalen of we wel of niet gevaccineerd dienen te worden? Is er dan iemand aan te wijzen die in deze fout is om wel of niet te kiezen? Ja hoor je overal van diverse gevaccineerde tegen de niet gevaccineerde. Voorbeeld; jij bent een moordenaar. Door jou word ik ziek. Jij laat je niet vaccineren en je besmet mij. Sorry dat ik het zeg, maar ik wordt kotsmisselijk van dit soort mensen. Ervanuit gaande dat het vaccin helpt, vergeten de aso's die maar lopen te roeptoeteren dat er ook nog een eigen afweersysteem is die haar werk doet. Het immuunsysteem! De wetenschap heeft hier duidelijk over gesproken dat als je covid hebt gehad en niet gevaccineerd was, je dan antistoffen aanmaakt en opbouwt tegen het virus. Maar is dit ook zo, zegt twitter dokter David Ben Frank? Wat de dokter wel weet... is dat je geen studie hiervoor gedaan hoeft te hebben. Maar zelfs dokter David krijgt twijfels bij hetgeen hij nu schrijft. Klopt dit allemaal nog wel? Onderliggende ziektes doen namelijk ook hun best om je afweersysteem af te zwakken en kun je toch.... et cetera et cetera! BLAH BLAH BLAH!

Raar? Nee niet echt.
De mensen worde papagaaien. Krijsende roodstaarten of langstaart parkieten die lekker los gaan op elkaar en allemaal ineens Lorre heten. Elkaar allemaal napraten. Om gek van te worden! Heerlijk tegen elkaar uitmaken voor van alles, dat lost de covid wel op. Wat ikzelf bemerk is.....Ik zie alleen maar onzekerheid en angst. Geen zekerheid meer, waar wij mensen zo aan gewend zijn. Je ziet helaas door deze onzekerheid een ontwikkeling van a-socialiteit en een (lichte) vorm van narcisme ontstaan. Raar? Nee niet echt. Ik weet dat de mens een overlevingssysteem heeft ontwikkelt en dat dit actief kan worden. De dood kan namelijk elke dag op je deur kloppen en je wilt niet dood dus ga je over op een soort instinct. De hersenen kunnen het niet overwinnen van het instinct om nog normaal te doen. 

Gewoon bek dicht en elkaar blijven helpen
Wie ben ik om jou te veroordelen wat je in je leven wel of niet doet? Wie ben ik om jou symbolisch onderuit te schoppen en je in een bepaald hokje te plaatsen? Als de wetenschappers die hiervoor gestudeerd hebben het niet weten wat wel of niet goed is, laten wij dan alsjeblieft zwijgen. Gewoon bek dicht en elkaar blijven helpen waar we kunnen of ben jij een individu die je eigen ouders niet meer wilt zien of je kinderen omdat ze wel of niet gevaccineerd zijn? Als je hier over nadenkt, dan is dit intriest. Ik kan er geen ander woord voor vinden. Je eigen vlees en bloed die jij de deur wijst. Dan komt bij mij de gedachten op.... de tandjes... waar gaat dit eindigen? Ook door dit soort dingen te doen, lost dit het probleem covid niet op? 

Anders ga je maar in Afghanistan wonen. 
Wat ik met dit blogartikel wil zeggen is dat we als mensen de normen en waarden aan het verliezen zijn, dat we een soort Neanderthalers worden. Een soort beesten waar de strijd is ontstaan betreffende een wet van de sterkste. Heb ik altijd één antwoord op. Je hebt gewonnen. Doei! Stop met wijzen wie wel of niet fout is. Dat is niet aan jou. Hoe meer je dit doet hoe meer je laat zien dat je het verstand van een eekhoorn hebt en je niet verder wil kijken dan de neus lang is. Zorg dat je bij jezelf blijft en klaar staat voor iemand die hulp nodig heeft en trap deze niet in een hoek. De tijd van de barbaren in onze maatschappij mag er niet meer zijn anno 2021 en anders ga je maar in Afghanistan wonen. 

 

Tweedeling in de maatschappij!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Twittertuig